Woonplaatsverklaring
JuridConsult is u graag van dienst bij het verkrijgen van een fiscale woonplaatsverklaring. Dit is een document dat certificeert dat een persoon of organisatie een status van belastingplicht heeft in Nederland.
Het certificaat is een bewijs van de fiscale woonplaats in Nederland dat wordt uitgediend door de Belastingdienst. Bij ons geniet u van een verklaring uitgegeven door de Nederlandse belastingautoriteiten. Inclusief Engelse vertaling en een apostille stempel.
JuridConsult biedt professionele juridische bijstand, begeleiding en andere juridische diensten in Nederland. Ons bedrijf garandeert een hoge kwaliteit en doeltreffendheid van juridische diensten. Alsmede de snelste en effectiefste stap-voor-stap benadering voor het vinden van haalbare oplossingen.
Schakel vandaag nog onze professionele hulp in zodat u activiteiten kunt ondernemen in het buitenland. Neem gerust contact met ons op. Ook als u een vraag heeft staan we u graag te woord.
Kosten van woonplaatsverklaring legalisatie
Maar welke kosten brengt de legalisering met zich mee? We hebben de kosten voor u op een rijtje gezet:
voor natuurlijke persoon
- Verklaring zonder Apostille: € 45,00+21% BTW;
- Verklaring met Apostille: € 115,00+21% BTW;
- Beëdigde vertaling van de verklaring zonder een Apostille: vanaf € 70,00+21% BTW;
- Beëdigde vertaling van de verklaring met een Apostille: vanaf € 130,00+21% BTW.
voor eenmanszaak (ZZP)
- Verklaring zonder Apostille: € 55,00+21% BTW;
- Verklaring met Apostille: € 125,00+21% BTW;
- Beëdigde vertaling van de verklaring zonder een Apostille: vanaf € 70,00+21% BTW;
- Beëdigde vertaling van de verklaring met een Apostille: vanaf € 130,00+21% BTW.
voor rechtspersoon (BV ,NV, VOF)
- Verklaring zonder Apostille: € 65,00+21% BTW;
- Verklaring met Apostille: € 135,00+21% BTW;
- Beëdigde vertaling van de verklaring zonder een Apostille: vanaf € 70,00+21% BTW;
- Beëdigde vertaling van de verklaring met een Apostille: vanaf € 130,00+21% BTW.
Vertaling van de verklaring naar andere talen is mogelijk. De kosten variëren per benodigde taal. Heeft u een vraag over de tarieven die wij hanteren? Neem gerust contact met ons op zodat we u meer kunnen vertellen.
Fiscale woonplaatsverklaring legaliseren voorkomt dubbele belastingen
Normaal gesproken is het legaliseren van een fiscale woonplaatsverklaring benodigd voor rechtspersonen en individuele ondernemers die economische activiteiten ondernemen in het buitenland.
Indien een bedrijf diensten biedt of goederen levert aan een buitenlandse partner, kan hij zo’n certificaat nodig hebben. Dit zal buitenlandse bedrijven helpen om dubbele belastingheffing te vermijden.
Daarnaast kan deze verklaring ook nuttig zijn voor buitenlandse bedrijven of inwoners die dividend ontvangen van buitenlandse bedrijven. Zo’n certificaat kan een buitenlandse inwoner die in ons land werkt verkrijgen aan de belastingautoriteiten in zijn/haar thuisland te tonen.
Woonplaatsverklaring aanvragen
Wilt u een verklaring aanvragen? Dat kan! Mail onderstaande gegevens naar info@juridconsult.nl:
- Uw naam of naam van de vennootschap;
- Het fiscaal nummer of RSIN;
- Een kalenderjaar waarvoor het certificaat is benodigd;
- Naam van het land van de belastingautoriteiten waarvan het certificaat zal worden gepresenteerd;
- Woonadres voor factuur en verzending van die origineel;
- Bevestiging of een legalisatie/Apostille nodig is of niet.
De duur voor het verkrijgen van een fiscale woonplaatsverklaring bij de belastingautoriteiten hangt af van de huidige werkdruk van de Nederlandse belastingautoriteiten. Gemiddeld bedraagt de tijd 3 tot 6 weken.
Alles onder één dak
Wat ons familiebedrijf onderscheidt van andere dienstverleners uit ons vak? JuridConsult houd u te allen tijde op de hoogte van de procedure. Bij ons weet u altijd waar u aan toe bent. Daarnaast geniet u van de volgende onderscheidende kenmerken:
- Bij JuridConsult vindt u alle diensten onder één dak;
- Altijd binnen één dag een antwoord op maat;
- U geniet van persoonlijke aandacht;
- Kennis & expertise op het gebied van talen;
- We assisteren u in de Nederlandse, Engelse, Russische én Letse taal.
Van geboorteaktes tot aan diploma’s en woonplaatsverklaringen
Naast de verklaring, legaliseren wij de volgende documenten ook graag voor u:
- Diploma’s, certificaten, cijferlijsten
- Certificate of a Medical Product
- Medische rapporten
- Facturen
- Geboorteaktes
- Juridische en zakelijke documenten, bijvoorbeeld een uittreksel van de KvK, jaarstukken
- Verklaringen
- Huwelijksaktes
- Overlijdensaktes
- Overeenkomsten
- Volmachten
- Certificaat van vrije verkoop
We wensen u oprecht succes in al uw inspanningen en we zullen blij zijn om u professionele ondersteuning en assistentie te bieden.
Vraag een woonplaatsverklaring bij ons aan!
Vraag vandaag nog verklaring aan. Hiermee toont u aan dat u al belasting betaalt In Nederland en voorkomt u dubbele belastingheffing. U toont hiermee simpelweg aan dat u een fiscale woonplaats in Nederland heeft.
Wilt u meer weten over onze zakelijke dienstverlening, over de secretariële services die wij bieden, legalisatie bij de notaris of over een woonplaatsverklaring aanvragen?
Neem gerust contact met ons op zodat we meer duidelijkheid kunnen verschaffen. Bel naar +31(0)626523008 vul het contactformulier in. Ook is het mogelijk om contact met ons op te nemen via onze Facebook pagina.
Dan hoort u zo spoedig mogelijk van ons!
Gaat u naar het buitenland verhuizen en wilt u officiële documenten door beëdigde vertalers laten vertalen? Laat uw boodschap hier achter voor meer informatie betreffende de kosten van juridisch overleg. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen! Voor meer duidelijkheid over de prijs kunt u ook een offerte aanvragen via het contactformulier. Voor het stellen van vragen kunt u ook telefonisch contact opnemen via +31 (0)6 26 52 30 08. Volg ons ook op onze social media kanalen, waar u overigens ook contact met ons kunt opnemen.